Domeniul | Puncte tari | Puncte slabe |
---|---|---|
MANAGEMENT | o Gestionarea eficientă a reformei la nivelul şcolii- aplicarea prevederilor legislative şi metodologice o asigurarea unui climat deschis inovaţiei şi creativitǎţii o organizarea eficientă a activităţii la nivelul comisiilor de lucru şi a a comisiilor tematice | - nu au fost delegate eficient responsabilităţile în ceea ce priveşte întocmirea unor documente manageriale |
CURRICULUM | o Gestionarea eficientă a reformei la nivelul şcolii- aplicarea prevederilor legislative şi metodologice o asigurarea unui climat deschis inovaţiei şi creativitǎţii o organizarea eficientă a activităţii la nivelul comisiilor de lucru şi a a comisiilor tematice | - nu au fost delegate eficient responsabilităţile în ceea ce priveşte întocmirea unor documente manageriale |
REZULTATE ŞCOLARE | - Procent ridicat de promovabilitate la Evaluarea Naţională – 2015 (55%) - Obţinerea a numeroase premii la diferite concursuri şcolare | - media rezultatelor la examenele naţionale este relativ scăzută |
RESURSE UMANE | - încadrarea cu personal didactic calificat - colectiv didactic valoros, calitǎţi definitorii fiind seriozitatea, perseverenţa şi conştiinciozitatea | |
RESURSE MATERIALE ŞI FINANCIARE | o spaţii de şcolare moderne dotate corespunzǎtor o bibliotecǎ dotatǎ cu peste 2000 de volume de carte | Lipsa unei săli de sport Curtea şcolii nu este asfaltată |
PARTENERIATE- DEZVOLTARE COMUNITARA | - Au fost încheiate convenţii de colaborare, parteneriate cu Consiliul Local al Comunei Căscioarele, Poliţia Comunei Căscioarele, alte instituţii de învăţământ | Părinţii îşi asumă puţine responsabilităţi şi nu se implică suficient în rezolvarea unor probleme |
Oportunitǎţi la nivel de şcoală:
– relaţii bune de colaborare cu pǎrinţii şi comunitatea localǎ (cu Primăria Comunei Căscioarele , parohul bisericii catolice şi cel al bisericii ortodoxe )
– accesul cadrelor didactice şi la sursele de informare electronică, la softurile educaţionale din cabinetul de informatică;
– interesul autorităţilor şi comunităţii locale de încheiere a unor parteneriate
– decontarea navetei cadrelor didactice ;
Ameninţǎri la nivel de şcoală:
– lipsa motivaţiei învǎţǎrii care poate duce la superficialitate şi dezinteres în rândul elevilor
– costuri ridicate ale mijloacelor şi echipamentelor de instruire modernǎ cât şi a cursurilor de perfecţionare şi a materialelor informative
– scăderea populaţiei şcolare;
– scǎderea interesului pǎrinţilor în rezolvarea problemelor şcolii